Hazen in Leiden

Komende zondag hebben Mark en ik het genoegen om weer als pacer te mogen fungeren tijdens de Leiden Marathon. Net als vorig jaar zullen wij proberen om de marathon in 4 uur te lopen. Ook clubgenoot Ton ‘speelt’ voor haas, maar hij mag er een half uurtje langer over doen.

Vorig jaar deden we ook de 2 uur op de halve marathon erbij. Heel leuk. Veel lo(o)p(st)ers. Op de marathon hadden we maar een stuk of vier lopers en na 30 km niemand meer. Waarna we op 36 km nog wel Terry naar een p.r. konden hazen. Ik ben dus bang dat we zondag niet al te veel lopers meekrijgen. De organisatie heeft er voor gekozen om voor de 2 uur op de halve aparte hazen in te zetten. Ik maak hier dus maar reclame dat Mark en ik ook voor de 2 uur op de halve marathon gaan. Vorig jaar was het 1:59’10”. Dus succes verzekerd. Sluit allen aan. Lekker rustig bij ons.

Hier vind je alle informatie over de pacing teams voor zondag. Je herkent ze aan hun felgele Brooks shirts met ballon. Let op de rode. De hazen verzamelen zich om 9.45 uur op de brug tussen de Steenschuur en de Garenmarkt. Om 10 uur gaan we richting de startvakken. Ook daar kan je gewoon aansluiten.

14 thoughts on “Hazen in Leiden

  1. Met zo’n gezellig pacingteam moet ik opletten dat ik niet achter jullie aan ga na de halve 🙂 maar nee, 4 uur is niet mijn doel
    Heel veel succes met het mooie pacing werk en tot morgen!

  2. Sucses morgen en het zal je zeker lukken om die 4 uur te lopen.
    Ik zal iets verderop in Hoorn lopen en wie weet ook wel 4 uur!!!.
    Groet Rinus.

  3. Hoi pacers Hans en Mark, laat maar weer een mooi visitekaartje achter met die blauwe ballonnen in Leiden en loop als een zwitsers uurwerkje. Veel plezier en succes morgen.

Geef een reactie

