Haasje van de 4 uur groep

Even een kort berichtje over de Leiden Marathon van vandaag. Samen met Daniel was ik pacer van de 4 uur groep. En het is goed gegaan. De eerste helft ging in 1:59:22. De tweede halve liepen we in 1:59:31. Eindtijd voor de rekenaars onder ons: 3:58:53.

We hebben best wel wat atleten naar een mooie tijd kunnen helpen. Marathon 62 is gelopen. Later het volledige verslag…. Deze week rustig aan, want zaterdag wacht de RoPaRun.


Een deel van het Leiden Marathon Pacingteam

17 thoughts on “Haasje van de 4 uur groep

  1. Hans die job van Pacer lijkt je wel te bevallen, mocht ik in een marathon komen waar jij pacer bent zou je mij met die 4uur al in je kielzog hebben,succes nog! Weet dat erg velen onder ons zonder jullie, erg op onze sukkel zouden zijn:-)

  2. Ha Hans,
    Louis speelde met een bandje in Zoeterwoude. Daarom stond ik niet in Leiden langs de kant. Ik had al gezien dat je op 4 uur liep, dus ik wist precies hoe laat je langs zou komen. Wel zo makkelijk. Veel succes met de Roparun!
    Groet,
    Brigitte

  3. je lijkt wel een zwitsers uur werk Hans, 62 …… ik maak een buiging klasse, ook super dat je andere lopers naar een hoger level wil trekken , 4 uur is toch magisch !
    succes met de RoPa run volgende week, ik zal je volgen !
    groeten Marco

  4. Hoi Hans,
    Heb gister met je Leiden marathon gelopen. Was erg leuk, nog bedankt. We hebben goed gelopen, 1ste en 2de ronden bijna gelijk! Nog bedankt voor de garmin connect tip, heb het gelijk gedownload, en het werkt gelukkig. Leuk om mee te spelen hahaha. Succes met de roparun komend weekend, en misschien wel weer tot volgend jaar. Groeten Daniel

  5. “Even” een marathon lopen als voorbereiding voor de RoPaRun en dan ook nog binnen de tijd van 4 uur. Geweldige prestatie!!!

  6. Strak!! De meelopers zullen jullie dankbaar zijn geweest.
    Na de finish zag ik je de beentjes even losschudden en vervolgens relaxed weglopen. Maar ja, wat wil je met 62 ultra/marathons in de benen.

  7. weer een gezellig pacerboel daar in Leiden. Jammer dat ik jullie niet meer gezien heb. Volgende keer maar alle fotoshoots op het bruggetje plannen 🙂 Zie je snel Hans en nogmaals heeel scherp gehaasd!

  8. Complimenten voor de Pink Pacer.
    Lekker op tijd binnen gelopen, zo’n stelletje meelopers.
    Kan voor jou geen probleem geweest zijn.
    Makkelijker dan een zwikkie WIJ-verordeningen, denk ik.

Geef een reactie

